Podsumowanie V WAK

15Niestety,
tegoroczny obóz szkoleniowy dobiegł końca…

Powoli wracamy do codziennych obowiązków, ale karatecy głowy w górę – jest co wspominać!!!

Zgrupowanie w Bystrej Krakowskiej jednogłośnie zaliczamy do najlepszych wyjazdów w historii naszego klubu 🙂

Spróbujmy cofnąć się w czasie i powspominać:
Pobudka codziennie ok 8.00, później poranna toaleta, rozruch, śniadanie i obowiązkowy trening kata opierający sie na podstawach karate. Podczas tegorocznego wyjazdu poznaliśmy kata Kanku Sho. Kata Kanku Sho jest często wykonywane podczas zawodów wysokiej rangi, jego znajomość wraz z bunkai jest wymagane na stopień 2 DAN. Później w zależności od dnia – piłka nożna, basen, konkursy, turnieje. Czas mijał szybko, lecz zawsze punktualnie o 14:00 zjawialismy się na obiedzie. Po obiedzie rozpoczynała się druga tura zajęć – trening kumite przy „muzyce” 🙂 a w międzyczasie piłka/basen, wyjście w góry, przygotowania do wieczornych konkursów.

Podczas kolacji czasami czuliśmy jakby dzień dopiero się zaczynał 🙂 Bo przecież przed nami był jeszcze trening indywidualny, sauna, ognisko, podchody, konkurs „Milionerzy” i oczywiście Wieczory Filmowe, które dzięki naszemu projektorowi, głośników Ewy i niezliczonej ilości filmów były wspaniałym zakończeniem każdego dnia.

Ponadto zaliczyliśmy autobusową wycieczkę do Szczyrku do Parku Linowego, przejażdżkę bryczką po beskidzkich drogach, wycieczkę pod wyciąg na Szyndzielnię na Tor Saneczkowy, zawody w strzelaniu z łuku i paintballa do tarczy, przeciągania liny i konkurs logiczny. Zgrupowanie zakończyliśmy Turniejem o Puchar Najlepszego Zawodnika V Wakacyjnego Obozu Szkoleniowego klubu RENSEI KARATE DOJO.

Oficjalne wyniki:

KUMITE 7-5 kyu:
2 miejsce: Dominik Karczewski
3 miejsce: Jan Bielawski

Jeszcze raz dziękujemy wszystkim uczestnikom letniego obozu za wspaniałą zabawę, atmosferę wyjazdu i niezapomniany czas, który wspólnie tworzyliśmy!!!

Niektóre zdjęcia pojawią się wkrótce w Galerii. Uczestnicy otrzymają wszystkie zdjęcia podczas naszego najbliższego spotkania.

Jednocześnie już teraz informujemy, iż przyszłoroczny obóz będzie również wyjątkowy. Ze względu na naszą kadrę zawodniczą przygotowującą się do walki podczas Mistrzostw Świata w Karpaczu (wrzesień 2010), a także Mistrzostw Europy Regionów WKF(!) w Warszawie (2010) zgrupowanie najprawdopodobniej odbędzie się w dwóch turach.